Adres Partnera
80-750 Gdańsk, ul. Spichrzowa 19
konto na portalu Facebook
Podstawowe informacje o Partnerze
Zajmujemy się doradztwem personalnym od prawie 20 lat. Nie jesteśmy teoretykami, lecz praktykami stosującymi najefektywniejsze rozwiązania dostępne aktualnie na rynku, we wszystkich obszarach naszej działalności, czyli w szkoleniach, audytach personalnych, procesach rekrutacyjnych czy też w diagnozowaniu i motywowaniu pracowników. Potwierdzają to na co dzień nasi Klienci
W pakiecie naszych usług poza działaniami rekrutacyjnymi możemy pochwalić się przeprowadzeniem niezmiernie dużej ilości projektów stricte dopasowanych do faktycznych potrzeb naszych Klientów, gdzie współpraca rozpoczęła się dobrych kilka lat temu i trwa po dzień dzisiejszy. Poniżej przedstawiamy tylko i wyłącznie część projektów jakie zostały zrealizowane przez zespół About You.Pl:
- Budowa i restrukturyzacja zespołów sprzedażowych,
- Prowadzenie rekrutacji na stanowiska każdego szczebla,
- Prowadzenie sesji Assessement Center,
- Prowadzenie Development Center,
- Zasada 360o,
- Direct Search,
- Prowadzenie wieloetapowych procesów rekrutacji,
- Analiza testów osobowościowych / Analiza potencjału kandydatów,
- Headhunting,
- Świadczenie usług doradztwa biznesowego dla istniejących oraz nowopowstających centrów telemarketingu / Call / Contact Center w dziedzinach: budowa Call/Contact Center; dobór technologii Call/Contact Center oraz technologii powiązanej; operacje i procesy (obsługa Klienta, sprzedaż, windykacja, helpdesk, wsparcie sprzedaży); zarządzanie Call/Contact Center; zarządzanie: jakością obsługi Klienta; zarządzanie telefoniczną obsługą Klienta, sprzedażą telefoniczną; organizacja i zarządzanie procesami szkoleniowymi, organizacja i zarządzanie procesami rekrutacyjnymi; zarządzanie zasobami ludzkimi,
- Szkolenia w obszarze operacyjnym struktur Call Center oraz działów telemarketingu,
- Porady w zakresie HR oraz kwestiach związanych z zatrudnieniem wybranych kandydatów,
- Porady w nowelizacji ustawy związanej z kodeksem pracy jak i pomoc przy wprowadzeniu koniecznych zmian na podstawie odgórnych regulacji,
- Prowadzenie kadr i płac,
- Derekrutacja personelu,
- Archiwizacja danych w wersjach papierowych jak i elektronicznych,
- Prowadzenie audytów mających za zadanie stworzenie analizy pod optymalizacje kosztową,
- Tworzenie programu outplacement,
- Wsparcie naszych Klientów w krokach negocjacyjnych dotyczących zmian warunków pracy danych pracowników.
- Wsparcie Klientów w przygotowaniu wszelkiej dokumentacji pod kontrole PIP,
- Negocjacje z potencjalnymi kandydatami warunków pracy mających na celu przyjęcie propozycji wychodzącej od strony naszych Klientów,
- Wszelkie działania z obszaru HR – jako zewnętrzny departament HR naszych Klientów,
- Tworzenie analiz związanych ze stanem obecnym kadry sprzedażowej oraz wprowadzenie zmian mających na celu wzrost wskaźnika sprzedaży (z gwarancją, iż wskaźnik wzrósł),
- Zarządzanie projektami telemarketingowymi, budowa i optymalizacja procesów operacyjnych Call Center oraz rozwoju umiejętności telemarketerskich, sprzedażowych, trenerskich,
- Planowanie i rozliczanie aktywności i wyniku sieci sprzedaży w określonych przedziałach czasowych na poziomie agentów, managerów, Zastępców Dyr. Oddziałów, Dyrektorów Oddziałów oraz Dyr. Regionalnych,
- Wdrożenie standardów – narzędzi w postaci schematów rozmów oceniająco-planujących i odpowiednich raportów traktowanych jak dokumentacja dot. wdrożonego procesu,
- Obserwacja rozmów rozliczająco-planujących na każdym etapie – narzędzie to schemat obserwacji oraz feedback na piśmie jako dokumentacja dot. wdrożonego procesu,
- Standard dotyczący ocen miesięcznych i kwartalnych pracy sieci sprzedaży – agentów, managerów, Zastępców Dyr. Oddziałów i Dyr. Oddziałów. Wdrożenie narzędzi w postaci schematów rozmów na każdym etapie zarządzania jako dokumentacja dot. wdrożonego procesu,
- Standard wdrożenia pracowników. Narzędziem są odpowiednie schematy wymagań w każdym tygodniu wdrożenia oraz dokumentacja-raporty dotyczące stopnia realizacji wdrożenia,
- Tworzenie procedur rekrutacyjnych w działach HR naszych Klientów,
- Tworzenie indywidualnych procedur rekrutacyjnych pod oczekiwania Klientów / Coaching porekrutacyjny,
- Szkolenia dla kadry średniego szczebla, szkolenie dla handlowców,
- Zarządzanie działem wsparcia wyłącznej sieci sprzedaży w obszarze szkoleniowym, prawnym, prowizyjnym, personalnym, controllingowym oraz marketingowym,
- Koordynacja pracy handlowców zlokalizowanych w 27 Oddziałach na terenie Polski. Odpowiadanie za realizację indywidualnych celów sprzedażowych podległych struktur handlowych oraz telemarketerskich,
- Wsparcie w przemodelowaniu obecnie funkcjonujących stanowisk pracy w danych oddziałach naszych Klientów,
- Pozyskiwanie dofinansowań (różnego rodzaju) na prowadzenie działalności naszych Klientów.