#
Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej - seminarium biznesowe

Dodano: Wtorek, 6 lutego 2018 (12:45)



miniatura Agencja Rozwoju Pomorza i LeanQ Team Sp. z o.o. zapraszają na seminarium biznesowe pn. „Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów,  czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej” ,

Seminarium odbędzie się w dniu 20 lutego 2018 r., w Olivia Business Centre, w Olivia Sky Club w godz. 9.00 – 16.00.

Spotkanie dedykowane jest przede wszystkim menadżerom centrów usług wspólnych i centrów outsourcingu procesów biznesowych, szefom zespołów obsługi klienta, zakupów i zamówień, dyrektorom operacyjnym i właścicielom firm z branży usługowej i tym wszystkim, którzy jako kadra kierownicza odpowiadają za ciągłe doskonalenie procesów biurowych i usługowych.

Szczegółowe informacje