#
Regionalny Portal Wiedzy o rynku pracy
About You.Pl Sp. z o.o.

Dodano: Piątek, 11 maja 2018 (14:28)



miniatura Adres Partnera
80-750 Gdańsk, ul. Spichrzowa 19

Adres strony WWW Partnera
http://aboutyou.hr



Podstawowe informacje o Partnerze:

Zajmujemy się doradztwem personalnym od prawie 20 lat. Nie jesteśmy teoretykami, lecz praktykami stosującymi najefektywniejsze rozwiązania dostępne aktualnie na rynku, we wszystkich obszarach naszej działalności, czyli w szkoleniach, audytach personalnych, procesach rekrutacyjnych czy też w diagnozowaniu i motywowaniu pracowników, potwierdzają to na co dzień nasi Klienci.

W pakiecie naszych usług poza działaniami rekrutacyjnymi możemy pochwalić się przeprowadzeniem niezmiernie dużej ilości projektów stricte dopasowanych do faktycznych potrzeb naszych Klientów, gdzie współpraca rozpoczęła się dobrych kilka lat temu i trwa po dzień dzisiejszy. Poniżej przedstawiam tylko i wyłącznie część projektów jakie zostały zrealizowane przez zespół About You.Pl:

  • Budowa i restrukturyzacja zespołów sprzedażowych,
  • Prowadzenie rekrutacji na stanowiska każdego szczebla,
  • Prowadzenie sesji Assessement Center,
  • Prowadzenie Development Center,
  • Zasada 360o,
  • Direct Search,
  • Prowadzenie wieloetapowych procesów rekrutacji,
  • Analiza testów osobowościowych / Analiza potencjału kandydatów,
  • Headhunting,
  • Świadczenie usług doradztwa biznesowego dla istniejących oraz nowopowstających centrów telemarketingu / Call / Contact Center w dziedzinach: budowa Call/Contact Center; dobór technologii Call/Contact Center oraz technologii powiązanej; operacje i procesy (obsługa Klienta, sprzedaż, windykacja, helpdesk, wsparcie sprzedaży); zarządzanie Call/Contact Center; zarządzanie: jakością obsługi Klienta; zarządzanie telefoniczną obsługą Klienta, sprzedażą telefoniczną; organizacja i zarządzanie procesami szkoleniowymi, organizacja i zarządzanie procesami rekrutacyjnymi; zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • Szkolenia w obszarze operacyjnym struktur Call Center oraz działów telemarketingu,
  • Porady w zakresie HR oraz kwestiach związanych z zatrudnieniem wybranych kandydatów,
  • Porady w nowelizacji ustawy związanej z kodeksem pracy jak i pomoc przy wprowadzeniu koniecznych zmian na podstawie odgórnych regulacji,
  • Prowadzenie kadr i płac,
  • Derekrutacja personelu,
  • Archiwizacja danych w wersjach papierowych jak i elektronicznych,
  • Prowadzenie audytów mających za zadanie stworzenie analizy pod optymalizacje kosztową,
  • Tworzenie programu outplacement,
  • Wsparcie naszych Klientów w krokach negocjacyjnych dotyczących zmian warunków pracy danych pracowników.
  • Wsparcie Klientów w przygotowaniu wszelkiej dokumentacji pod kontrole PIP,
  • Negocjacje z potencjalnymi kandydatami warunków pracy mających na celu przyjęcie propozycji wychodzącej od strony naszych Klientów,
  • Wszelkie działania z obszaru HR – jako zewnętrzny departament HR naszych Klientów,
  • Tworzenie analiz związanych z stanem obecnym kadry sprzedażowej oraz wprowadzenie zmian mających na celu wzrost wskaźnika sprzedaży (z gwarancją, iż wskaźnik wzrósł),
  • Zarządzanie projektami telemarketingowymi, budowa i optymalizacja procesów operacyjnych Call Center oraz rozwoju umiejętności telemarketerskich, sprzedażowych, trenerskich,
  • Planowanie i rozliczanie aktywności i wyniku sieci sprzedaży w określonych przedziałach czasowych na poziomie agentów, managerów, Zastępców Dyr. Oddziałów, Dyrektorów Oddziałów oraz Dyr. Regionalnych,
  • Wdrożenie standardów – narzędzi w postaci schematów rozmów oceniająco planujących i odpowiednich raportów traktowanych jak dokumentacja dot. wdrożonego procesu,
  • Obserwacja rozmów rozliczająco planujących na każdym etapie – narzędzie to schemat obserwacji oraz feedback na piśmie jako dokumentacja dot. wdrożonego procesu,
  • Standard dotyczący ocen miesięcznych i kwartalnych pracy sieci sprzedaży – agentów, managerów, Zastępców Dyr. Oddziałów i Dyr. Oddziałów. Wdrożenie narzędzi w postaci schematów rozmów na każdym etapie zarządzania jako dokumentacja dot. wdrożonego procesu,
  • Standard wdrożenia pracowników. Narzędziem są odpowiednie schematy wymagań w każdym tygodniu wdrożenia oraz dokumentacja-raporty dotyczące stopnia realizacji wdrożenia,
  • Tworzenie procedur rekrutacyjnych w działach HR naszych Klientów,
  • Tworzenie indywidualnych procedur rekrutacyjnych pod oczekiwania Klientów / Coaching porekrutacyjny,
  • Szkolenia dla kadry średniego szczebla, szkolenie dla handlowców,
  • Zarządzanie działem wsparcia wyłącznej sieci sprzedaży w obszarze szkoleniowym, prawnym, prowizyjnym, personalnym, controllingowym oraz marketingowym,
  • Koordynacja pracy handlowców zlokalizowanych w 27 Oddziałach na terenie Polski. Odpowiadanie za realizację indywidualnych celów sprzedażowych podległych struktur handlowych oraz telemarketerskich,
  • Wsparcie w przemodelowaniu obecnie funkcjonujących stanowisk pracy w danych oddziałach naszych Klientów,
  • Pozyskiwanie dofinansowań (różnego rodzaju) na prowadzenie działalności naszych Klientów.